Criterii de evaluare a planurilor de afaceri

Participanții sunt eligibili să se înscrie la Creative Business Cup dacă afacerea lor se bazează pe competențe creative și are un potențial de piață semnificativ.

Alte criterii:

Originalitate: 

Este ideea de afaceri nouă sau este folosită într-un context nou?

Nu urmărim companii care își extind afacerile existente, ci idei de afaceri potențial revoluționare.

Creativitate: 

Sunt competentele creative cruciale pentru succesul ideii de afaceri?

Scopul competiției este să arate cum creativitatea poate fi baza unei afaceri sănătoase. Să se descrie competențele creative și cum sunt folosite.

Potențialul de piață: 

Are ideea de afaceri potențial de piață?

Încurajăm antreprenorii creativi să prezinte produse și servicii cu un potențial de piață mare. Nu un proiect non-profit cu scopuri artistice. Un plan de afaceri bun ar trebui să includă o estimare a dimensiunii potențialului de piață pentru ideea de afaceri și numărul competitorilor. Trebuie să menționeze și dacă poate fi substituit de un produs/ serviciu concurent. De asemenea, să descrie marja de profit.

Echipa de conducere și modelul de business: 

Echipa de conducere are competențele potrivite de business și creative?

Este o alegere bună a modelului de business?

Căutăm idei de afaceri care să merite să se investească în ele. De asemenea, echipa de conducere trebuie să aibă competențele de business și creative potrivite pentru a dezvolta ideea de afaceri. Trebuie notat și cine deține ideea.

Să se descrie dacă este posibil să se patenteze ideea de afaceri.

Fler financiar: 

Există un plan financiar convingător pentru companie?

Se iau în considerare cheltuielile pentru a realiza sau a dezvolta ideea și venitul așteptat. De asemenea trebuie menționat când ideea va deveni o afacere care să genereze profit.